مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-27سياسي

عارف منیع خطه شمال


علامه شهیر سپهر دانایی و معرفت بی گمان در زمره سالکان طریق الهی در عصر حاضر بود که در پناه تضرع و مناجاتش به درگاه ربوبی لنگرگاه امن و مطمئن برای ایمنی بندگان خداوند از رخدادهای تلخ و غمبار فراهم می آمد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ عقیل امامیعروج ملکوتی عارف بالله و سالک توحیدی مرحوم علامه آیت الله حسن زاده آملی مصیبت عظیمی بر پیکره جهان اسلام  وارد کرد که جبران آن بسیار دشوار و فقط با الطاف الهی امکان پذیر است.

علامه شهیر سپهر دانایی و معرفت بی گمان در زمره سالکان طریق الهی در عصر حاضر بود که در پناه تضرع و مناجاتش  به درگاه ربوبی لنگرگاه امن و مطمئن برای ایمنی بندگان خداوند از رخدادهای تلخ و غمبار فراهم می آمد.

  نکته در خور اما در تبیین ابعاد گوناگون شخصیت ممتاز این فقیه پارسا همه جانبه نگری او در دست یابی به قله های رفیع دانایی در علوم روزآمد بود که این مهم خود عظمت و شکوه بی نظیر  آن فقیه صمدانی را نمایان می سازد.

علامه ذوالفنون دیار علویان آنچنان غرق در وادی عرفان ومعرفت بود که زخارف دنیوی و زرق و برق فریبای دنیا هرگز به چشمش نیامد و جز بندگی مخلص الهی مسیری را طی نکرد.

در بررسی زوایای افتخار آمیز حیات طیبه این عالم عامل خلق آثار ارزشمند فقهی و علمی و نیز تربیت خیل عظیم شاگردان متبحر و مبرز در حوزه علوم دینی که هریک ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف منیع خطه شمال

عارف منیع خطه شمال