مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-27اجتماعي

اخذ تست کرونا از زوار اربعین به محض بازگشت به کشور


دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به روند اعزام زوار حسینی به کربلای معلی، تمهیدات بازگشت به کشور را اعلام و تاکید کرد که امکانات حمل ونقل و پذیرایی برای زوار در هنگام بازگشت از مرزها فراهم است و تست کرونا نیز از همه گرفته شده و افراد مشکوک قرنطینه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمدی فر با اشاره به انتقال 60 هزار نفر از مردم کشور به عتبات عالیات از طریق مرزهای هوایی اظهار کرد: پروازهای رفت اربعین شب گذشته به پایان رسید و تمام زوار عازم شدند.

وی افزود: بخشی از زوار در مرزها تجمع داشتند و دولت عراق عبور و مرور از مرز زمینی را نپذیرفت، ولی با رایزنی های گسترده، مسئولان عراقی پذیرفتند تعدادی از زوار در مرز که دارای مدارک قانونی بودند، بتوانند در این سفر شرکت کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه تعدادی از مردم بدین شکل از مرز شلمچه و مهران عبور داده شدند، گفت: برای برنامه بازگشت، مرز مهران تخصیص داده شده و مرز هوایی مشخص و تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

محمدی فر همچنین تاکید کرد که تست کرونا در زمان بازگشت این افراد توسط وزارت بهداشت انجام می شود و انتقال و قرنطینه افراد مشکوک یا بیمار در بدو ورود به کشور اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ تست کرونا از زوار اربعین به محض بازگشت به کشور

اخذ تست کرونا از زوار اربعین به محض بازگشت به کشور