مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-27سياسي

تشخیص به موقع و زمان شناسی از خصوصیات رزمندگان انقلاب است


فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تشخیص به موقع و زمان شناسی از خصوصیات رزمندگان انقلاب است، گفت: هجرت مقدمه جهاد، جهاد مقدمه شهادت و شهادت هم مقدمه رسیدن به خدا است.

- ، سردار عابدین خرم صبح دوشنبه در یادواره شهدای آبروی محله که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: همه شهدای انقلاب، این مسیر هجرت، جهاد، شهادت و در نهایت لقاء الله را طِی کرده اند.

وی با بیان اینکه چون هدف ما در جنگ هشت ساله مقدس بود گفت: برای همین به آن دوران دفاع مقدس می گوییم چون هدف و انگیزه همه رزمندگان، الهی بود.

فرمانده سپاه عاشورای استان ادامه داد: خوشبختانه حرکت شهدای ایران اسلامی به عنوان الگو و اسوه همه آزادی خواهان و استکبار ستیزان جهان تبدیل شده است و هر جا که مقاومتی علیه باطل است، به برکت خون شهیدان دفاع مقدس است.

وی گفت: مقاومت و تسلیم ناپذیری رزمندگان انقلاب شکوهمند اسلامی هم همان امتداد و ادامه مکتب عاشورا بود و در واقع می توان گفت که همه این مقاومت ها و آزادی خواهی ها، نشأت گرفته از مکتب انسان ساز و سربلند عاشورا است.

سردار خرم در ادامه، معرفت، اطاعت از ولی فقیه، زمان شناسی و شعور را از شاخصه های اصلی رزمندگان مقاومت دانست و گفت: اگر معرفت و شناخت نباشد نمی توان پرچم و هدف گروهکی تروریستی مثل داعش را که در ظاهر شعار اسلام دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص به موقع و زمان شناسی از خصوصیات رزمندگان انقلاب است

تشخیص به موقع و زمان شناسی از خصوصیات رزمندگان انقلاب است