مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-27سياسي

روند مثبت فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس


سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس با اشاره به روند مثبت و موفقیت آمیز فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن گفت: تعداد داوطلبین که موفق به دریافت واکسن شده اند از 8 هزار نفر عبور کرد.

- ، محمدحسین فلاح مهرآبادی با اشاره به نتایج برگزاری فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس اظهار کرد: از نیمه شهریورماه تاکنون بیش از 8 هزار نفر در این مطالعه شرکت کردند.

وی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بازار بزرگ ایران مال، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران، مجموعه ایثار و شهید منتظری در شهریار را به عنوان مراکزی معرفی کرد که افراد می توانند با در دست داشتن کارت ملی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و تزریق واکسن مراجعه نمایند.

معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خاطرنشان کرد: تا کنون که بیش از 15 روز از آغاز مطالعه گذشته در داوطلبینی که یک دز واکسن دریافت کردند خوشبختانه عوارض جدی و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

فلاح گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به مراکز مذکور و مشاوره پیش از واکسن به صورت انتخابی واکسن رازی کووپارس یا سینوفارم را دریافت نمایند، همچنین با نصب اپلیکیشن ویژه این مطالعه، تمامی علائم و مشکلات احتمالی پس از دریافت واکسن داوطلبان رصد و پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مثبت فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس

روند مثبت فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس