مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-27سياسي

حدیث عزت و اقتدار نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس


جنگ نفتکش ها با عملیات رمضان و حمله عراق به جزیره خارک شروع و در تعیین نتیجه نهایی جنگ ایران و عراق به عاملی تحریک کننده تبدیل شد.

از آنجا که تأمین هزینه جنگ ارتباط مستقیم با صدور و فروش نفت داشت، - جنگ نفتکش ها با عملیات رمضان و حمله عراق به جزیره خارک شروع و در تعیین نتیجه نهایی جنگ ایران و عراق به عاملی تحریک کننده تبدیل شد.

از آنجا که تأمین هزینه جنگ ارتباط مستقیم با صدور و فروش نفت داشت، از این­رو عراق تصمیم گرفته بود با قطع صدور نفت ایران از طریق حمله به جزیره خارک و نفتکش ها، موجبات تضعیف نیروهای ما را فراهم آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم پژوهشگر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در یادداشتی نقش نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس را بررسی کرده است.

در این یادداشت می خوانیم: به گواه تاریخ، سرزمین پهناور ایران اسلامی در طول تاریخ کهن خود به هیچ عنوان شروع و آغاز کننده هیچ گونه تجاوز، جنگ و درگیری نبوده و همیشه خواستار صلح، امنیت و آرامش برای خود و سایر کشورها از جمله همسایگان و کشورهای همجوار بوده است.

اگر تجاوز و تعدی هم به میهن صورت گرفته است، تاریخ سراسر افتخار این سرزمین سربلند همواره گویای رشادت ها، جانفشانی ها، ایثار مردان و زنانی بوده که با عزت و شرافت در راه آزادی و آزادگی حریم میه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیث عزت و اقتدار نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس

حدیث عزت و اقتدار نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس