مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-27سياسي

از کربلا تا قدس با ارتش بیست میلیونی اربعینی ها


دیروز حاج احمد متوسلیان و یارانش و امروز حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش راه احقاق حق و ابطال باطل را برای ارتش بیست میلیونی اربعینی ها بیش از هر زمانی هموار کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید شهرابی فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: زمانی که در آذرماه سال 1358، فرمانی توسط حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل یک نیروی 20 میلیون نفری برای احراز آمادگی و با اهداف دفاعی صادر شد، بسیاری تصور می کردند که این موضوع، رویکردی نمادین و سمبلیک نسبت به قضیه دفاع و حفظ امنیت است و اساساً نمی توان 20 میلیون نفر را حتی با حداقل تجهیزات سازماندهی کرد.

گردش ایام، به روزگار جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدّس رسید.

روزهایی که مانند شکست حصر آبادان، آزادسازی خرمشهر، فتح فاو و امثال آنها؛ نشان از حماسه سازی ارتش، سپاه و تفاوت های قومی و زبانی و ملیّت رزمندگانش، بر حول محور امام حسین علیه السّلام تشکیل شده است و با علمداری نخبگانی نظیر حاج قاسم سلیمانی، رهروی همان آرمانی بوده است که حاج احمد متوسلیان دنبال آن بود: اهتزار پرچم اسلام در افق.

حال بیشتر و بهتر از همیشه میتوان فهمید که مراد حضرت امام (ره)  از عبور مسیر قدس از کربلا چه بوده است! بگذار بخیلان بر من و تو خرده بگیرند و اعتراض کنند که : چراغی که دیروز به کربلا روا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کربلا تا قدس با ارتش بیست میلیونی اربعینی ها

از کربلا تا قدس با ارتش بیست میلیونی اربعینی ها