مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-27سياسي

10 هزار ایثارگر تا 5 سال آینده در خوزستان خانه دار می شوند


با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پنج سال آینده 10 هزار ایثارگر در خوزستان خانه دار می شوند.

- ، عبدالرضا فرجیان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوزستان با حضور رییس سازمان بنیاد شهید کشور در محل سالن شهید رجایی اظهار کرد: خوزستان دروازه ورود تشیع و پایتخت دفاع مقدس است؛ برای حل مشکلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگر و خانواده شهدای این استان تفاهمنامه هایی منعقد شد تا مشکلات آنها در این زمینه را با برنامه ریزی چند ساله حل کنیم.

وی افزود: از سال گذشته با توجه به تفاهمنامه اشتغال و مسکن از مجموع 10 هزار و 180 نفر واجدین شرایط مسکن برای سال اول ساخت دو هزار واحد را برنامه ریزی کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان انتقاد کرد: در استان خوزستان شهرهای مختلف درگیر حریم رودخانه، یگان های نظامی و پادگان های باقیمانده از جنگ، وقف و مناطق نفتخیز هستند ولی با پیگیری های صورت گرفته واگذاری زمین برای جامعه ایثارگر و خانواده شهید را در چند شهر نهایی کردیم که از آن جمله می توان به 550 نفر در اهواز، 200 نفر در شوشتر، 500 نفر در ماهشهر و 500 نفر در بهبهان اشاره کرد.

فرجیان با اشاره به اینکه طی پنج سال 10 هزار نفر از جامعه هدف خانه دار می شوند، خبر داد: پلاک اراضی این دو هزار واحد برای صدور اسناد مهیا شده و برای سال های آتی نیز با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار ایثارگر تا 5 سال آینده در خوزستان خانه دار می شوند

10 هزار ایثارگر تا 5 سال آینده در خوزستان خانه دار می شوند