مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-27اقتصادي

ادامه نابسامانی در بازار نهاده های دامی/ ذرت کمیاب شد!


رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار نهاده های دامی،از کمیاب شدن ذرت در بازار و افزایش شدید قیمت این نهاده خبر داد.

- ناصر نبی پور، رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با مهر با اشاره به تجمع مرغ داران مقابل وزارت جهاد کشاورزی در روز گذشته، گفت: تولید کنندگان به دلیل شرایط بسیار نامطلوب تولید مقابل وزارت جهاد کشاورزی جمع شده اند تا مسئولان به خواسته های آنان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت مصوب تخم مرغ با توجه به افزایش نرخ مصوبه های تولید باید اصلاح شود، اظهار داشت: علیرغم وعده های مختلف هنوز این اتفاق نیفتاده و تولید کنندگان به شدت در حال زیان هستند.

نبی پور با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار نهاده های دامی تصریح کرد: حدود 80 روز است که ذرت به مرغ داران تعلق نگرفته و طی این مدت آنها مجبور بودند این نهاده ها را از بازار آزاد تأمین کنند.

رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران تأکید کرد: قیمت ذرت در بازار آزاد هم اکنون به کیلویی 6,200 تومان رسیده و با توجه به کمبود شدید پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری این رقم به کیلویی 8 تا 9 هزار تومان افزایش یابد در حالی که قیمت مصوب آن کیلویی 1,900 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نابسامانی در بازار نهاده های دامی/ ذرت کمیاب شد!

ادامه نابسامانی در بازار نهاده های دامی/ ذرت کمیاب شد!