مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-27بين الملل

هنیه: خون شهدای کرانه باختری هرگز پایمال نخواهد شد


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، خون فلسطینی هایی که در شهر قدس و کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله سربازان اسراییلی به شهادت رسیدند، هرگز به هدر نخواهد رفت.

- رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، خون فلسطینی هایی که در شهر قدس و کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله سربازان اسراییلی به شهادت رسیدند، هرگز به هدر نخواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه،اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: خون چهار شهید قدس و کرانه باختری هرگز هدر نخواهد رفت و این خون ها در مسیر آزادسازی قدس و مسجد الاقصی به زمین ریخته شدند.

هنیه اظهار کرد: در کرانه باختری ذخیره انسانی، اخلاقی، ایمانی و جهادی وجود دارد که از آنچه در غزه داریم و به آن افتخار می کنیم، کمتر نیست.

رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: این شهدا با جان فشانی های خود ثابت کردند که قدس و مسجد الاقصی نگهبانانی دارند که از آنها حفاظت می کنند.

همچنین هنیه در تماس تلفنی با خانواده های شهدای جنین و قدس تلفنی گفت: به این قهرمانان افتخار می کنم، آنها حلقه های جهنمی را که اشغالگران و همدستان سعی داشتند به کرانه باختری اشغالی تحمیل کنند، در هم شکسته و مقاومت را برای حمایت از مرحله پس از نبرد شمشیر قدس که گردان های القسام و گروه های مقاومت غزه رقم زدند، تقویت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: خون شهدای کرانه باختری هرگز پایمال نخواهد شد

هنیه: خون شهدای کرانه باختری هرگز پایمال نخواهد شد