مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-27سياسي

ایجاد دسترسی به سامانه ساتع


سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) با پیگیری های گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم پزشکی ایران در دسترس اعضای هیئت علمی و پژوهشگران قرار گرفت.

- سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) با پیگیری های گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم پزشکی ایران در دسترس اعضای هیئت علمی و پژوهشگران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور سامانه ساتع را در سال 1398 به منظور اشتراک گذاری اولویت ها و نیازهای پژوهشی صنعت و جامعه با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و حل مسائل شرکت ها و نهادها راه اندازی کرد و با تصویب و اجرایی شدن آیین نامه بند(و) تبصره(9) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور، دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز مشمول آن قرار گرفت.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، با توجه به تاکید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در به کارگیری سامانه ساتع در دانشگاه های علوم پزشکی کشور و نیز ارائه گزارش فعالیت در این سامانه (شش ماهه و یکساله)، از تمامی اساتید، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه درخواست می شود که در سامانه مذکور ثبت نام و فعالیت در آن را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دسترسی به سامانه ساتع

ایجاد دسترسی به سامانه ساتع