مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-27سياسي

امیر سرلشکر موسوی: مهمترین رسالت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است


فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه روحانیون، نقش بی بدیلی را در کشور ایفا کردند، گفت: مهمترین رسالت و ماموریت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است.

- فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه روحانیون، نقش بی بدیلی را در کشور ایفا کردند، گفت: مهمترین رسالت و ماموریت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در اولین همایش فرزندان طلبه کارکنان ارتش که امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با تسلیت فرا رسید اربعین حسینی و با اشاره به نقش روحانیون و حوزوی ها در جامعه اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: خاستگاه انقلاب اسلامی، فرهنگی و دینی است، بنابراین مهمترین بخشی که باید این انقلاب را حفظ کند و آن را ارتقاء دهد روحانیون، حوزویان و علما هستند و تا به امروز نیز نقش های بی بدیلی را در کشور ما ایفا کردند.

وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیون در مراحل مختلف انقلاب اسلامی گفت: یکی از مسئولیت های روحانیون، اداره جامعه مبتنی بر رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بهترین شکل ممکن در طی این سال ها توانستند در این عرصه و به ویژه در حوزه رهبری جامعه اسلامی گام بردارند و روشنگری و هدایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرلشکر موسوی: مهمترین رسالت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است

امیر سرلشکر موسوی: مهمترین رسالت جوانان مقابله با تهدیدات نرم و فرهنگی است