مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-27اقتصادي

افزودن سه هزار ip به شبکه دیتا استان کردستان


مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به تعهدات مخابرات منطقه در راستای افزایش ipهای شبکه دیتای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور بهره مندی تعداد بیشتری از مشتریان از بسترهای دیتا سه هزارip به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به تعهدات مخابرات منطقه در راستای افزایش ipهای شبکه دیتای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور بهره مندی تعداد بیشتری از مشتریان از بسترهای دیتا سه هزارip به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: از سه هزار ip اضافه شده در سال جاری تعداد یک هزار و 500 مورد آن در هفته آخر شهریور ماه 1400 به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

وی همچنین از افزایش یک هزار ip جدیدِ دیگر در آینده نزدیک به شبکه استان به لحاظ زیرساختی خبرداد و عنوان کرد: این مهم با هدف فراهم نمودن امکان استفاده مطلوب تر بە ویژه در حوزه آموزش عملیاتی خواهد شد.

حکمت به بهبود بیش از 65 درصدی ظرفیت پهنای باند استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: این اقدام شرایط بهره مندی مشتریان از بسترهای دیتا با سرعت و کیفیت بالاتر را در سطح استان مهیا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن سه هزار ip به شبکه دیتا استان کردستان

افزودن سه هزار ip به شبکه دیتا استان کردستان