مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-27سياسي

صدور 3720 شناسنامه برای فرزندان با مادر ایرانی


تاکنون برای 3720 نفر از فرزندان حاصل از ازدواج مادر ایرانی با پدر خارجی در کشور شناسنامه صادر و تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیف الله ابوترابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون به استعلام های 17 هزار و 329 نفر از افرادی که حاصل ازدواج مادر ایرانی با پدر خارجی هستند از طریق کمیسیون های مستقر در استانداری ها کشور پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد : بیشترین متقاضیان دریافت شناسنامه و تابعیت ایرانی از مادر ایرانی و پدر خارجی مربوط به استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی است.

ابوترابی گفت:متقاضیان دریافت تابعیت ایرانی حاصل از ازدواج مادر ایرانی و پدر خارجی برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده در داخل کشور به استانداری ها و در خارج از کشور به کنسولگری های ایران مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه ثبت نام برای ارائه اطلاعات مشمولان قانون اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی برای دریافت شناسنامه، فقط از طریق استانداری ها و کنسولگری ها خواهد بود، بنابراین سایر اقدامات از طریق جایگاه های غیر تعریف شده مثل کافی نت ها و غیره مورد تایید نیست.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت احوال کشور در فرآیند اجرای قانون اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی در پایان راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 3720 شناسنامه برای فرزندان با مادر ایرانی

صدور 3720 شناسنامه برای فرزندان با مادر ایرانی