مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-27ورزشي

حلقه بسته مربیگری در ایران!


هرچه ریزش نیمکت تیم های فوتبال ایرانی زیاد است، خیزش مربیان جدید، کم است و انگار آدم تازه ای برای تغییر و تحول در تیم ها وجود ندارد.

- هرچه ریزش نیمکت تیم های فوتبال ایرانی زیاد است، خیزش مربیان جدید، کم است و انگار آدم تازه ای برای تغییر و تحول در تیم ها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که از مدت ها قبل بسیاری از تیم ها از مدت ها قبل سرمربیان خود برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را مشخص کرده اند، نفت مسجد سلیمان روزهای عجیب و غریبی را پشت سر می گذارد.

مدیران این باشگاه از یک ماه قبل به این سمت با سه گزینه مختلف به توافق رسیده اند که هر سه ید طولایی در تغییر تیم دارند و آزمون خود را در تیم های گذشته داده اند.

محمود فکری، سید اکبر پورموسوی و فراز کمالوند، سه مربی بیرون مانده از لیگ بیست و یکم هستند که شاید به هر نحوی دوست دارند در فصل جدید لیگ برتر هم تیمی را از آن خود کنند و از یک ماه پیش به این سمت، به ترتیب با نفتی ها به توافق رسیده اند.

این تعداد تغییر و تحول در میان تیم ها و همینطور رفتارهای خارج از عرف آنان در توافق با نام های مختلف که حاکی از نداشتن برنامه برای فصل جدید لیگ برتر ایران است، با روی آوردن به مربیانی رقم خورده است که در تیم های متعددی مربیگری کرده و عملا هیچ دستاورد شاخصی نداشته اند که اگر داشتند، در همان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه بسته مربیگری در ایران!

حلقه بسته مربیگری در ایران!