مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-27اقتصادي

ضدعفونی مترو تهران تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه دارد


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ضدعفونی و نظافت قطارهای مترو بصورت دقیق و طبق برنامه انجام می شود و تا قطع کامل زنجیره کرونا این کار مهم در ناوگان مترو پایتخت ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی عبداله پور روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، ضدعفونی قطارهای مترو در دستور کار قرار گرفت و فوری جنبه اجرایی یافت و به صورت مداوم انجام می شود.

وی، با اشاره به کاهش میزان مسافران مترو در پایتخت گفت: با شیوع ویروس کرونا میزان مسافران مترو بیش از 50 درصد کاهش یافت اما خدمات به مسافران وسعت پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: قبل از شیوع ویروس کرونا اعزام قطارهای مترو بطور میانگین بالای 5 دقیقه بود اما الان این میزان به زیر 5 دقیقه رسیده است.

به گفته وی، در زمانی که در برخی ایستگاه های مترو از جمله خطوط یک و 2 در برخی ساعات افزایش جمعیت داریم به منظور جلوگیری از تجمع، قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.

آماده خدمات به دانش آموزان و دانشجویان هستیم مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص خدمات رسانی در فصل بازگشایی مدارس و دانشجویان نیز گفت: هنوز بازگشایی کامل دانشگاه ها و مدارس بطور رسمی اعلام نشده است، اما ناوگان مترو تهران آمادگی دارد با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی مترو تهران تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه دارد

ضدعفونی مترو تهران تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه دارد