مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-27ورزشي

مدیر جدید استقلال سابقه محرومیت بخاطر توهین به این باشگاه را دارد!


مدیر اجرایی جدید استقلال که با حکم آجورلو منصوب شده، قبلا به خاطر توهین به استقلالی ها محروم بوده است! این ادعایی است که هواداران تراکتور دست به افشای آن زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، وقتی مصطفی آجورلو در یکی از اولین احکام خود به عنوان مدیرعامل استقلال به اجلال نصیری حکم مدیر اجرایی استقلال را داد، پیش بینی می شد برخی پیشکسوتان باشگاه در اعتراض به حضور یک غیر استقلالی در این باشگاه موضع بگیرند اما پیشکسوتان که هنوز دوران مدیریت احمد مددی و حضور ناصر فریادشیران را از یاد نبرده اند، ترجیح دادند فعلا در موضع سکوت بمانند و به مدیرعامل جدید بابت چیدمان همکارانش در بخش اجرایی باشگاه حق انتخاب بدهند، به خصوص که آجورلو در اقدامی پیشکسوت پسند سرپرستی استقلال را به بیژن طاهری یکی از اعضای خانواده این باشگاه سپرده بود.

در حالی که پیشکسوتان استقلال به آجورلو حق دادند گزینه موردنظرش که در تبریز هم مدیر اجرایی تراکتور بوده را به همکاری دعوت کند و هواداران استقلال هم ترجیح دادند به جای انتقاد کردن از انتخاب یک مدیر غریبه، منتظر عملکرد اجلال نصیری باشند، هواداران تراکتور در تبریز علیه مدیر اجرایی اسبق باشگاه خود دست به افشاگری زدند و یک پرونده قدیمی را علیه او رو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید استقلال سابقه محرومیت بخاطر توهین به این باشگاه را دارد!

مدیر جدید استقلال سابقه محرومیت بخاطر توهین به این باشگاه را دارد!