مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-27ورزشي

اقدام ضربتی مدیرعامل جدید استقلال و بالا رفتن توقع از مجیدی


مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید استقلال خیلی زود کارش را با ایجاد چند تغییر در استقلال ایجاد کرد تا آرامش نسبی به اردوی این تیم بازگردد.

- ، مصطفی آجورلو در حالی مدیریت تیم استقلال را پذیرفت که فضای این باشگاه آشفته بر این باشگاه حاکم بود.

آجورلو که ظهر روز شنبه باشگاه را از مدیر قبلی تحویل گرفت، قبل از آنکه از ساختمان باشگاه خارج شود تغییر و تحولات را آغاز کرد و بیژن طاهری را به همراه اجلال نصیری و محمد نوری فر به باشگاه اضافه کرد.

آجورلو کارش را ضربتی در استقلال آغاز کرد و قبل از آنکه برای عزل و نصب درگیر لابی ها و سفارش ها شود، نفرات مورد نظرش را جایگزین نفرات قبلی کرد.

از بین رفتن تنش ها نتیجه اقدامات ضربتی مدیرعامل باشگاه استقلال، از بین رفتن یکسری تنش ها به خصوص بین مجیدی و برخی از شاغلان در باشگاه و جاری شدن نظم و آرامش نسبی به اردوی تیم بود.

یکی از اقدامات مهم مدیرعامل جدید استقلال در همین راستا، توافق برای افزایش مدت قرارداد مجیدی و انتقال فرزاد مجیدی از کادر اجرایی به کادر فنی این تیم بود تا خیال سرمربی آبی پوشان از هر حیث آسوده شود و با تمرکز بیشتری کارش را دنبال کند.

بالا بردن انتظار از مجیدی اقدام مصطفی آجرلو در برآورده شدن خواسته های سرمربی تیمش، از یک سو آرامش را به اردوی تیم بازگرداند و از سوی دیگر توقع را از مجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ضربتی مدیرعامل جدید استقلال و بالا رفتن توقع از مجیدی

اقدام ضربتی مدیرعامل جدید استقلال و بالا رفتن توقع از مجیدی