مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 03:352021-09-27ورزشي

چالش برگزاری نشست خبری در فصل جدید؛ لطفا سرمربیان تشریف بیاورند!


نشست های خبری سرمربیان در فصل گذشته یکی از چالش برانگیزترین مسایل فصل بود و امیدواریم در فصل آینده شاهد برگزاری نشست های خبری مثبت و موثری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برگزاری نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه در فصل گذشته یکی از چالش های بزرگ سازمان لیگ فوتبال ایران بود.

نشست های خبری که به دلیل شیوع ویروس مجازی و غیرحضوری برگزار می شد و خبرنگاران هم سوالات خود را به صورت آنلاین و بدون حضور در سالن نشست خبری مطرح می کردند اما نکته عجیب غیبت سرمربیان در نشست های خبری قبل از مسابقه بود.

برخی سرمربیان انگار حضور در نشست های خبری  قبل از مسابقه را دور از شان خود می دانستند! به همین دلیل هم دستیاران اول خود را به نشست می فرستادند اما برخی دیگر از مربیان نفرات سوم و چهارم کادرفنی و یا حتی برخی آنالیزور را به نشست های خبری اعزام می کردند.

مساله ای که باعث طعنه یکی از مربیان هم شد و گفت: برخی سرمربیان تیم ها چمدان برهایشان را به نشست خبری می فرستند.

مجموع این اتفاقات و انتقادهای درست رسانه ها از نحوه برگزاری نشست های خبری باعث شد سازمان لیگ با کمک ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و تهدید به جریمه های سنگین مالی سرمربیان این نشست های خبری در هفته های پایانی مسابقات لیگ بیستم سروشکل مناسبی بگیرد و در هفته های پایانی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش برگزاری نشست خبری در فصل جدید؛ لطفا سرمربیان تشریف بیاورند!

چالش برگزاری نشست خبری در فصل جدید؛ لطفا سرمربیان تشریف بیاورند!