مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 01:202021-09-26اجتماعي

درخواست استاندار تهران از جاماندگان اربعین


انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه هیچ وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال جمعیت به این راهپیمایی از شهرهای اطراف در نظر گرفته نمی شود و پلیس راهور بایستی بر آن نظارت کند، - ادامه داد: فردا در مسیر راهپیمایی اربعین نیز تعدادی ایستگاه برای تزریق واکسن از جمله واکسن فخرا مستقر می شود که کارآزمایی این واکسن تکمیل شود.

وی تصریح کرد: باید به شیوه ای عمل شود که اعلام نشود مراسم مذهبی ما را به پیک بعدی کشاند.

استاندار تهران گفت: 9 میلیون و 352 هزار دوز واکسن تا به امروز در سطح استان تزریق شده که بیش از 2 میلیون و 721 هزار دوز دوم بوده و احتمالا برای تزریق دوم نیاز به افزایش مراکز جدید واکسن باشد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: گزارشات اخیر که نشان می دهد پس از 9 هفته روند افزایشی، 4 هفته روند کاهشی داشتیم پیام هایی به همراه دارد از جمله اینکه هیچ زمانی نباید بگوییم که به روند پایداری رسیده ایم و بایستی تمام ملاحظات برای عدم ورود به پیک های بعدی لحاظ شود.

وی با اشاره به فعالیت 506 مرکز واکسیناسیون در استان تهران، افزود: 9 میلیون و 352 هزار دوز واکسن تا به امروز در سطح استان تزریق شده که بیش از 2 میلیون و 721 هزار دوز دوم بوده و احتمالا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار تهران از جاماندگان اربعین

درخواست استاندار تهران از جاماندگان اربعین