مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 19:402021-09-26سياسي

امیرعبداللهیان: به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهیم


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از نیویورک در توییتی نوشت: ایران به دیپلماسی ارزش می نهد، همواره به احترام پاسخ متقابل می دهد، - حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) در در بازگشت از هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در توییتی نوشت: یک مجمع عمومی بسیار سازنده.

وی افزود: در جریان بیش از 50 ملاقات با رهبران سیاسی، دیپلمات ها، کارشناسان و روزنامه نگاران، سیاست خارجی متوازن، پویا و هوشمندمان را تشریح کردم.

وزیر خارجه خاطرنشان کرد: ایران به دیپلماسی ارزش می نهد، همواره به احترام پاسخ متقابل می دهد، و به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که دوشنبه شب 29 شهریور ماه در رأس هیأتی برای شرکت در نشست مجمع عمومی وارد نیویورک شد در مدت حضورش با مقامات و وزرای خارجه برخی از کشورها دیدار و گفت و گو کرده است.

وی در این مدت با وزرای خارجه لوکزامبورگ، فنلاند، کرواسی، هند، سوریه، ونزوئلا، انگلیس، آلمان، اسپانیا، ایرلند، بلاروس، دانمارک، ایتالیا، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، صربستان و .

و همچنین جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و به رایزنی پرداخت (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهیم

امیرعبداللهیان: به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهیم