مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:452021-09-26حوادث

600 فقره کلاهبرداری اینترنتی با ارسال پیامک ابلاغیه قضایی در البرز


بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مالباخته پس از دریافت پیامک جعلی ابلاغیه قضایی وارد لینک ارسال شده از سوی کلاهبرداران شده و اطلاعات حساب نامبرده از این طریق به سرقت رفته است.

- بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مالباخته پس از دریافت پیامک جعلی ابلاغیه قضایی وارد لینک ارسال شده از سوی کلاهبرداران شده و اطلاعات حساب نامبرده از این طریق به سرقت رفته است.

البرز سرپرست پلیس فتا البرز از انهدام باند حرفه ای کلاهبرداران اینترنتی که با ارسال پیامک ابلاغیه قضایی اقدام به سرقت اطلاعات حساب 600 نفر از شهروندان این استان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع برداشت غیرمجاز مبلغ قابل توجهی از حساب یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا البرز قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مالباخته پس از دریافت پیامک جعلی ابلاغیه قضایی وارد لینک ارسال شده از سوی کلاهبرداران شده و اطلاعات حساب نامبرده از این طریق به سرقت رفته است.

جلیلیان با بیان اینکه مالباختگان پس از ورود به درگاه جعلی ساخته شده توسط کلاهبرداران بدافزاری وارد تلفن همراه آنها شده و پیامک جعلی قضایی به مخاطبان آنها نیز ارسال می شد، گفت : علی رغم اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 فقره کلاهبرداری اینترنتی با ارسال پیامک ابلاغیه قضایی در البرز

600 فقره کلاهبرداری اینترنتی با ارسال پیامک ابلاغیه قضایی در البرز