مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:052021-09-26سياسي

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ایرانیان در مسقط


1400 صبح یکشنبه (4 مهر) با حضور علی نجفی - سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان - در مجتمع آموزشی ایرانیان در مسقط پایتخت این کشور برگزار شد.

- مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 صبح یکشنبه (4 مهر) با حضور علی نجفی - سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان - در مجتمع آموزشی ایرانیان در مسقط پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که سیدعلی موسوی زاده رایزن فرهنگی کشورمان و مسئولان و دبیران مدرسه نیز شرکت داشتند، دانش آموزان و اولیای آن ها به صورت اینترنتی در مراسم حضور یافتند.

علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در این مراسم، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ایثارگران و شهدای جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

وی با اشاره به ادامه وضعیت شیوع کرونا در جهان و تحت تاثیر قرار گرفتن فضای آموزش حضوری دانش آموزان در کشورهای مختلف، بر ضرورت ارتقای سطح آموزشی و تربیتی دانش آموزان تاکید کرد.

سفیر ایران در عمان تصریح کرد: مدرسه ایرانیان در مسقط در سال جدید شاهد فضای مدیریتی و آموزشی جدیدی است که امیدواریم با تمهیدات ایجاد شده و همکاری اولیاء و معلمین، سال تحصیلی موفقی پیش روی دانش آموزان و معلمان عزیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ایرانیان در مسقط

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ایرانیان در مسقط