مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-26سياسي

کم توجهی به نیروهای ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نمی کنیم


کم توجهی به نیروهای ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نکرده و آن را محکوم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هرگونه کم توجهی و بی حرمتی به قشر ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نکرده و قویاً آن را محکوم می کنیم؛ اظهار داشت: بهادادن و قدر منزلت ایثارگران جزو وظایف ماست و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید در معرفی رزمندگان و ایثارگران و مفاخر قدم برداریم؛ گفت: متأسفانه آنطور که شاید و باید از معرفی مفاخر خود غافل مانده ایم و همچنان این موضوع مغفول مانده است.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه فلان هنرپیشه غربی برای جوانان شناخته شده است ولی نتوانسته ایم مفاخر داخل کشور و شهر خودمان را به جوانان به عنوان الگو معرفی کنیم و از معرفی مفاخر و قهرمانان 8 سال دفاع مقدس غافل مانده ایم.

فتحی اذعان کرد: اگر امروز در آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مدارس شاهد امنیت هستیم، این امنیت را مدیون جانفشانی رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: 19 ماه است به جهت عدم تشکیل کلاس ها بصورت حضوری شاهد پایین آمدن کیفیت آموزش هستیم و علیرغم اینکه اساتید و معلمان عزیز ما از طریق فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به نیروهای ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نمی کنیم

کم توجهی به نیروهای ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نمی کنیم