مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:002021-09-26حوادث

ماجرای دلارهای خونین!


جوانی که برای یافتن پسرخاله گم شده اش از پلیس کمک خواسته بود، درحالی با هوشیاری کارآگاهان به اتهام قتل مورد بازجویی قرار گرفت که شب گذشته راز این جنایت هولناک در مشهد فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این جنایت وحشتناک گفت: صبح روز گذشته پرونده ای در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد واکاوی قرار گرفت که محتویات آن از گم شدن جوان 25 ساله ای به نام بهمن عزیزی حکایت داشت.

در این میان جوان 21 ساله ای به نام کیاوش که به همراه دایی اش به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود درحالی که خود را بسیار نگران نشان می داد درباره چگونگی گم شدن پسرخاله اش گفت: شب چهارشنبه گذشته من و بهمن (پسرخاله) در خانه بودیم که سه نفر با لباس های شخصی وارد منزل شدند و ادعا کردند که شما جرایم سیاسی دارید! آن ها سپس با گذاشتن چاقو زیرگلوی بهمن او را به طبقه بالای آپارتمان بردند و یک قمه هم به دست من دادند تا اثر انگشتم روی آن بماند.

بعد از گذشت چند دقیقه آن مردان ناشناس، پسرخاله ام را با خود بردند و مرا در خانه رها کردند ولی من تا چند روز جرئت نمی کردم این ماجرا را برای کسی بازگو کنم تا این که امروز صبح تصمیم گرفتم از پلیس برای یافتن پسرخاله ام کمک بگیرم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دلارهای خونین!

ماجرای دلارهای خونین!