مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:552021-09-26حوادث

ماجرای تبهکاری های 2 برادر دوقلو


سارق مسلحی که سابقه دستبرد به 8 طلافروشی را در کارنامه خود دارد وقتی برادر دوقلویش به اتهام سرقت مسلحانه به زندان افتاد تصمیم گرفت یک باند تبهکاری و سرقت تشکیل دهد اما پس از درگیری با پلیس و مجروح کردن یک مأمور سرانجام درعملیات ویژه پلیس استان تهران دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 9 شب 18 شهریور امسال مأموران گشت کلانتری 140 باغ فیض متوجه رفتار مشکوک سه سرنشین یک خودروی پژو پارس سفید رنگ شدند.

با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد مدتی قبل به سرقت رفته است.

وقتی مأموران کلانتری به دنبال خودروی مشکوک وارد کوچه ای بن بست در محدوده بزرگراه همت شدند سرنشینان پژو قصد دور زدن و خروج از کوچه را داشتند که با خودروی پلیس رو به رو شدند در همین هنگام پژو سواران دست به اسلحه شده و اقدام به تیراندازی کردند.

در این میان یکی از مأموران و یکی از سارقان با شلیک گلوله مجروح شدند و زن جوانی که در حال عبور از آن کوچه بود نیز با شلیک گلوله مجروح شد.

متهمان با به رگبار بستن کوچه، پای پیاده به سمت بزرگراه همت فرار کردند و راه را بر یک خودروی پژو 207 سفید رنگ سد کرده و با بیرون کشیدن راننده خودرو را سرقت کردند.

سرنخی از متهمان در بازرسی از داخل خودرو پژو، دو عدد ساک حاوی 4 قبضه سلاح گرم، یک قبضه سلاح وینچستر و 3 قبضه انواع کلت کمری به همراه 10 تیغه خشاب اسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تبهکاری های 2 برادر دوقلو

ماجرای تبهکاری های 2 برادر دوقلو