مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:302021-09-26سياسي

اولین یادواره شهدای سرباز اراک برگزار شد


اولین یادواره شهدای سرباز شهر اراک با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سربازان رده های مختلف نظامی و انتظامی و عموم مردم، در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

- ، محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین یادواره شهدای سرباز شهر اراک گفت: نقش سربازان در طول انقلاب اسلامی و خصوصاً پیروزی های دفاع مقدس نقشی با اهمیتی است و سربازان در انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه در دفاع از کشور نقش مهمی ایفا کرده اند در پیشرفت های کشور نیز نقش چشمگیری داشته اند.

وی ادامه داد: سربازان اسلام زینت کشور هستند و جوانان با نقش آفرینی در دوره مقدس سربازی در ایجاد امنیت پایدار و دفاع از عزت و استقلال کشور نقش آفرینی می کنند.

سربازان در انقلاب اسلامی پشتوانه ای قوی برای نیروهای مسلح کشور در پیشبرد اهداف و موفقیت در مأموریت ها بوده اند و تاریخ انقلاب همواره شاهد مجاهدت ها و فداکاری های سربازان بوده است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی که محوریت آن جوانان است سرباز نمونه سربازی است که در خلال دوران مقدس سربازی به خودسازی و پیشرفت معنوی و درونی خود نیز اقدام کند و این دقیقاً همان اتفاقی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز رقم خورد و بهترین الگوی سربازان امروز شهدای سرباز هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین یادواره شهدای سرباز اراک برگزار شد

اولین یادواره شهدای سرباز اراک برگزار شد