مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:002021-09-26حوادث

تصادف زنجیره ای 30 خودرو در جاده نیشابور-سبزوار (+عکس)


در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان شد و سه دستگاه آمبولانس یاد شده حدود 40دقیقه تا برطرف شدن ترافیک در محل تصادف مستقر شدند تا در صورت تصادف احتمالی بتوانند به سرعت امدادرسانی کنند.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور خراسان رضوی گفت: براثر توفان و عدم دید کافی حدود 30دستگاه خودروی سواری، اتوبوس و کامیون در جاده نیشابور-سبزوار با یکدیگر تصادف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه پایگاه خبری اورژانس 115 نیشابور مصطفی افشارنیک افزود: ساعت 15:55 در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مبنی بر تصادف چندین دستگاه خودرو با یکدیگر سه آمبولانس پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان شد و سه دستگاه آمبولانس یاد شده حدود 40دقیقه تا برطرف شدن ترافیک در محل تصادف مستقر شدند تا در صورت تصادف احتمالی بتوانند به سرعت امدادرسانی کنند.

معاون استاندار وفرماندار ویژه نیشابور نیز با صدور اطلاعیه ای از شهروندان و مسافرانی که در جاده نیشابور - سبزوار تردد می کنند خواست به دلیل توفان شدید در مسیر و حجم بالای گرد و غبار و عدم دید کافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای 30 خودرو در جاده نیشابور-سبزوار (+عکس)

تصادف زنجیره ای 30 خودرو در جاده نیشابور-سبزوار (+عکس)