مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:252021-09-26سياسي

خانواده های 10 شهید محور مقاومت در کربلا تجلیل شدند


دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق از تجلیل از خانواده های 10 شهید محور مقاومت در کربلای معلا خبر داد.

- سعید غضنفری دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به همایش پیاده روی اربعین از تجلیل از خانواده های شهدای محور مقاومت خبر داد و گفت: یکی از کارهای ویژه ما که هر سال در ایام منتهی به اربعین انجام می شود، تکریم از مادران و همسران شهدای مقاومت عراقی است.

تجلیل از 10 خانواده شهید محور مقاومت وی ادامه داد: وظیفه خودمان می دانیم که در کنار برنامه های فرهنگی متنوعی که داریم این کار را هم انجام دهیم و امروز در کربلا از خانواده های 10 شهید مقاومت تجلیل شد.

تجلیل از خانواده های شهدا موجب تقویت ارتباطات فرهنگی ایران و عراق است غضنفری درباره اهمیت تجلیل از خانواده شهدای مقاومت گفت: این امر موجب تقویت ارتباطات میان فرهنگی ایران و عراق است و امروز از 10 خانواده شهدای مقاومت که طی سالهای اخیر در راه مبارزه با تروریست و تکفیر به شهادت رسیده اند تجلیل به عمل آمد.

انتخاب خانواده های شهدا با همکاری حشدالشعبی و لوا الخدمه دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق درباره نحوه انتخاب خانواده های شهدا گفت: شهدای شاخص مقاومت با همکاری گروه های حشد الشعبی و لوا الخدمه انتخاب و معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های 10 شهید محور مقاومت در کربلا تجلیل شدند

خانواده های 10 شهید محور مقاومت در کربلا تجلیل شدند