مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:252021-09-26سياسي

3 پروژه بهداشتی خراسان شمالی دارای ردیف اعتبار ملی شدند


نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: سه پروژه بهداشتی در خراسان شمالی در بودجه 1400 دارای ردیف اعتبار ملی شدند که این مسئله یک امر بی سابقه محسوب می شود.

- ، سید محمد پاکمهر عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: توجه به مسائل کلان کشور و مشکلات استان به صورت همزمان می تواند آهنگ رشد و توسعه منطقه را افزایش دهد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم با اشاره به کمبودها و ضعف های فراوان استان در زیرساخت ها، گفت: برای حل این مشکلات برنامه های متعددی داریم که طی یک سال گذشته بخش قابل توجهی از آن ها انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات آبی خراسان شمالی، افزود: از 800 آبادی استان، حدود 300 مورد آن در مرز تنش آبی هستند که این یک درد محسوب می شود.

پاکمهر تصریح کرد: 11 دشت خراسان شمالی ممنوعه است که 8 مورد آن در حالت ممنوعه بحرانی قرار دارند لذا باید با مهار آب های سطحی، انتقال آب عمان و استفاده از فاضلاب این مسائل را درمان کنیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: عقب ماندگی های استان صرفاً در مسائل آبرسانی نیست بلکه بسیاری از کلنگ ها بر زمین خورده و به نتیجه نرسیده است که راه آهن، کارخانه سیمان و فاز دوم پتروشیمی بخش کوچکی از آن ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه بهداشتی خراسان شمالی دارای ردیف اعتبار ملی شدند

3 پروژه بهداشتی خراسان شمالی دارای ردیف اعتبار ملی شدند