مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-26سياسي

منابع مالی طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 تعریف شود


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 باید تعریف شود تا مجلس این طرح را در برنامه هفتم توسعه کشور به عنوان یک برنامه پنج ساله تصویب کند.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 باید تعریف شود تا مجلس این طرح را در برنامه هفتم توسعه کشور به عنوان یک برنامه پنج ساله تصویب کند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا درباره طرح نظام رتبه بندی معلمان و مطالبه این قشر برای تحقق آن، اظهار کرد: معلمان زیرساخت های فرهنگی کشور را به وجود می آورند به همین دلیل توجه به آموزش و پرورش باید از اولویت های اصلی دولت باشد و قطعا اگر می خواهیم آینده کشور و توسعه آن تضمین شود باید به پدیده آموزش و معیشت معلمان نگاه ویژه داشته باشیم به طوری که یک معلم نباید هیچ دغدغه مالی داشته باشد.

وی افزود: معلمان نسل آینده کشور را تربیت می کنند به همین دلیل یک معلم نباید دغدغه ای به جز آموزش و تربیت دانش آموزان داشته باشد.

حقوقی که هم اکنون معلمان دریافت می کنند به هیچ وجه جوابگوی مخارج زندگی آنان و تورم فعلی نیست پس باید یک طرح جامع برای حل این مشکل داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 تعریف شود

منابع مالی طرح رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 تعریف شود