مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-26اقتصادي

اختصاص بیش از 65 میلیارد ریال اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان از اختصاص بیش از 65 میلیارد ریال اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان از اختصاص بیش از 65 میلیارد ریال اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان خبر داد.

فرید مبارکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه های ورزشی دهگلان بە زودی شاهد رشد و توسعه چشم گیر زیرساخت های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

مبارکی در خصوص اعتبارات و وضعیت زیرساخت های ورزشی این شهرستان عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات ویژه و مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای پروژه های ورزشی ناتمام و نیمه تمام دهگلان به زودی شاهد توسعه و رشد چشمگیر زیر ساخت های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از جمله پروژه های ورزشی که اعتبارات مناسبی برای احداث آن اختصاص داده شده سالن ورزشی سقف بلند و چند منظوره شهر بلبان آباد است، اضافه کرد: این سالن یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران این شهر است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در کوتاه ترین زمان شاهد بهره برداری از آن باشیم.

مبارکی ادامه داد: برای احداث این سالن از محل اعتبارات ارزش افزوده حدود 20 میلیارد ریال و از منابع ماده 180 نیز اعتباری بالغ بر 20 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 65 میلیارد ریال اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان

اختصاص بیش از 65 میلیارد ریال اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان