مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-26سياسي

همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد


نخستین همایش بین المللی اربعین حسینی در پنج محور مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نخستین همایش بین المللی و دومین همایش ملی و ایران به عنوان مقالات برگزیده معرفی شده و از صاحبان این آثار تجلیل می شود.

حسنی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی این همایش بین المللی در دانشگاه محقق اردبیل برپا شده تا با نگاه علمی همه ساله به موضوع قیام سیدالشهدا(ع) و حرکت عظیم راهپیمایی اربعین با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و محققان پرداخته شده و مباحث ارزشمند معرفی شوند.

عزت آفرینی از درس های قیام سیدالشهدا(ع) است حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این همایش با اشاره به نقش محوری اربعین حسینی در ایجاد شورآفرینی و امیدآفرینی، اظهار کرد: همه ما باید به وعده های الهی ایمان داشته باشیم همان طوری که امام راحل(ره) با روحیه بالای خود به تحقق وعده های الهی ایمان راسخ داشته است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برگرفته از اهداف قیام امام حسین(ع) دانست و افزود: در پیاده روی اربعین حسینی آنچه که همه را حیرت زده کرده اقدام ارزشمند جوانان و اقشار مختلف مردم در رسیدن به حقانیت مکتب امام حسین(ع) بوده که امروز بشریت تشنه آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد

همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد