مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-26اقتصادي

تفاهم نامه حمایت از بومی سازی اقلام راهبردی و تحریمی پتروشیمی امضا شد


تفاهم نامه همکاری پیاده سازی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از بومی سازی اقلام راهبردی و تحریمی صنعت پتروشیمی توسط پارک فناوری پردیس و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مراسم با حضور مهدی صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، اکبر قنبرپور، معاون توسعه نوآوری پارک، احمد عسگری، مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک، صالح خالقی، دبیر شبکه ملی فن بازار ایران، وکیل زاده، مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رضایی مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در این مراسم گفت: این اتفاق مهم سرآغاز جدیدی برای حوزه دانش بنیان و پتروشیمی کشور خواهد بود.

ما هم اکنون بیش از 6 هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم و صنعت پتروشیمی هم دارای بازار بزرگی در کشور است که شناسایی این ظرفیت نیازمند یک ساز و کار مناسب است که راه اندازی فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی می تواند در این زمینه کمک کند.

او ادامه داد: معرفی و اطلاع رسانی ظرفیت های موجود نیازمند یک زیرساخت مهم در صنعت پتروشیمی است که این فن بازار می تواند محرک آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه حمایت از بومی سازی اقلام راهبردی و تحریمی پتروشیمی امضا شد

تفاهم نامه حمایت از بومی سازی اقلام راهبردی و تحریمی پتروشیمی امضا شد