مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:252021-09-26سياسي

روز بدون فوتی کرونا در بوشهر از راه رسید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز موارد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز موارد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر در تاریخ یکشنبه 4 مهر ماه، 182 نفر است.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 42 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد 11 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 12 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز موارد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

در شبانه روز گذشته 59 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 33 نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون 1948 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی کرونا در بوشهر از راه رسید

روز بدون فوتی کرونا در بوشهر از راه رسید