مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-26فرهنگي

حرف های فرزند سیامک اطلسی درباره فوت پدرش/ سر سریال پروتکل ها رعایت نمی شد


سیامک اطلسی که متولد 1315 بود، از دهه 40 کار خود را با گویندگی در انجمن گویندگان آغاز کرد و بعد به سینما رفت و از سال 50 تا همین سه سال قبل در بیش از 40 فیلم سینمایی بازی کرده بود.

- سیامک اطلسی که متولد 1315 بود، از دهه 40 کار خود را با گویندگی در انجمن گویندگان آغاز کرد و بعد به سینما رفت و از سال 50 تا همین سه سال قبل در بیش از 40 فیلم سینمایی بازی کرده بود.

فرزند سیامک اطلسی با اشاره به اینکه این بازیگر سر صحنه یک سریال به کرونا مبتلا شده بود، می گوید: پدرم آنقدر از نظر جسمی سالم بود که شاید تا صد سالگی هم می توانست عمر کند، اما این بیماری لعنتی ایشان را از ما گرفت و ای کاش تمهیداتی در پروژه های تصویری اندیشیده شود تا از این اتفاق ها رخ ندهد.

سحر اطلسی در گفت وگویی با ایسنا درباره چگونگی ابتلای پدرش به کرونا که هیچ خبری هم از آن در رسانه ها منتشر نشده بود، بیان کرد: ایشان این اواخر سرِ سریالی به نام اپیدمی بودند که این کار را وقتی هر دو دوز واکسن را زدند و یک ماه هم از آن گذشت قبول کردند، چون در تمام ماه های گذشته از زمان شیوع کرونا تمام پیشنهادهای کاری را رد می کردند.

در نهایت از آنجا که دوست داشتند کار کنند، بخصوص اینکه گفتند داستان آن درباره کرونا است و تمام شرایط برای کار، امن است برای بازی در پروژه تشریف بردند، البته ما (خانواده) اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های فرزند سیامک اطلسی درباره فوت پدرش/ سر سریال پروتکل ها رعایت نمی شد

حرف های فرزند سیامک اطلسی درباره فوت پدرش/ سر سریال پروتکل ها رعایت نمی شد