مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-26سياسي

برنامه های حرم مطهر رضوی در اربعین حسینی اعلام شد


معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به مناسبت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، ویژه برنامه های اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی از روز یکشنبه چهار مهرماه از ساعت 16 و 30 دقیقه در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود.

در این مراسم حجج اسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی و مهدی شریعتی تبار در سخنانی به تبیین ابعاد قیام حسینی می پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در سوگ سید و سالار شهیدان مرثیه سرایی خواهند کرد.

از ساعت 20 نیز بخش دوم این مراسم در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری سخنرانی این مراسم را بر عهده خواهد داشت و امیر عارف مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی می پردازد؛ زیارت وارث نیز در قالب پویش بین المللی شب اربعین توسط مجتبی رمضانی قرائت می شود.

ویژه برنامه های روز اربعین حسینی(پنج مهر ماه) نیز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد آغاز می شود، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی سخنران این مراسم خواهد بود و در ادامه هادی الهی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حرم مطهر رضوی در اربعین حسینی اعلام شد

برنامه های حرم مطهر رضوی در اربعین حسینی اعلام شد