مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:452021-09-26پزشكي

25 درصد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در مشهد


این وضعیت نباید به معنای پایان بحران و عادی انگاری معنا شود زیرا اگر کوچکترین غفلت و بی توجهی صورت پذیرد بار دیگر در وضعیت بسیار سخت کرونایی گرفتار خواهیم شد.

- مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر آمار موارد مثبت کرونا از 60 درصد به 35 درصد کاهش پیدا کرده و نسبت به هفته گذشته 25 درصد کمتر شده است که با تداوم این شرایط می توان به وضعیت بهتر هم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمدحسن درخشان افزود: میزان مراجعات مردم به مراکز منتخب کرونا نیز پس از فروکش موج پنجم بحران کرونا 50 درصد کاهش یافته است اما این وضعیت نباید به معنای پایان بحران و عادی انگاری معنا شود زیرا اگر کوچکترین غفلت و بی توجهی صورت پذیرد بار دیگر در وضعیت بسیار سخت کرونایی گرفتار خواهیم شد.

وی ادامه داد: در روزهای اوج موج پنجم بحران کرونا روزانه هفت هزار نفر به مراکز منتخب کرونا مراجعه می کردند و اکنون این عدد به سه هزار و 500 نفر در روز کاهش یافته است اما همان گونه که اشاره شد نباید کاهش آمارها را به معنای پایان بحران معنا کرد زیرا این ویروس به دنبال کوچکترین فرصتی برای خودنمایی مجدد است و ما می توانیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کاری کنیم که چنین فرصتی به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در مشهد

25 درصد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در مشهد