مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-26اجتماعي

اولویت سلامت دانش آموزان و فرهنگیان بر آموزش و کلاس های حضوری


مدیر آموزش وپرورش بندر خمیر صبح امروز در بازدید از مدارس حوزه کشار گفت: در نشست های مستمر و با تأکید اعلام شده است تنها مدارسی که ازنظر بهداشتی و فضای فیزیکی شرایط لازم را دارند می توانند به صورت حضوری تدریس داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی یگانه اظهار کرد: مدیران مدارس به عنوان نماینده آموزش وپرورش با مطالعه دقیق بخشنامه ها باید شرایط را بررسی و ضمن گزارش به کارشناسان اداری تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: همکاران حوزه آموزش پاسخگوی سؤالات مدیران مدارس دراین باره هستند و تاکنون چندین نشست مجازی ویژه بررسی دستورالعمل های بازگشایی برگزار شده است.

مدیر آموزش وپرورش بندر خمیر از مدیران مدارس خواست تا با استفاده از ظرفیت های موجود و ابتکارات بر کیفیت آموزش های مجازی و حضوری نظارت جدی داشته باشند.

وی مشکل فضاهای قدیمی و غیراستاندارد مدارس را یکی دیگر از مشکلات آموزش وپرورش شهرستان بندر خمیر عنوان کرد که با رایزنی های صورت گرفته توسط اداره کل نوسازی و ظرفیت نیکوکاران بخشی از آن ها مرتفع شده است.

به گفته ی مدیر آموزش وپرورش بندر خمیر در هفته دولت امسال مدرسه 3 کلاسه گری شیخ ، کشار دوستنی ، کرمران ، کروییه رویدر ، دوکل پهن و دشت جیحون با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال در شهرستان بندر خمیر به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سلامت دانش آموزان و فرهنگیان بر آموزش و کلاس های حضوری

اولویت سلامت دانش آموزان و فرهنگیان بر آموزش و کلاس های حضوری