مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-26اقتصادي

استفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان در اولویت است


با توجه به مرزی بودن این استان استفاده از ظرفیت های مرزی آن در اولویت است و باید از این موقعیت در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در کارویژه مرز اظهارداشت: سیستان و بلوچستان، استانی مرزی بوده و طبیعی است که مهمترین موضوع در این منطقه استفاده از فرصت های فراوان این مرزهاست.

وی افزود: در حوزه مرزها در 2 بخش می توانیم تسهیلگری کنیم یک بخش ظرفیت های داخل سیستان و بلوچستان و هماهنگی هایی که بخش صنعت، بازارچه و فرمانداری انجام می دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: یک بخش دیگر هم که جزو اختیارات ما نبوده ولی اینکه ما ساکت بنشینیم و هیچ کاری نکنیم قابل قبول نیست و باید تلاش کرده و این موضوعات را در هر دستگاه و حوزه خودش حل کنیم.

وی تصریح کرد: اگر سیستان و بلوچستان رونق پیدا کند کل کشور متنفع می شود  زیرا بسیاری از کالاهایی که صادر می کنیم برای استان های دیگر است.

مدرس خیابانی با بیان اینکه توسعه منتج به امنیت خواهد شد اظهارداشت: هر مرزی در دنیا که تبادل تجاری می کند موضوع امنیت آن بسیار دارای اهمیت است و اگر امنیت نباشد هیچ کار توسعه ای نمی توانیم بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان در اولویت است

استفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان در اولویت است