مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:502021-09-26سياسي

مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده خودرویی برگزار می شود


به علت تداوم شرایط کرونایی و به منظور حفظ سلامت شهروندان، مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

- ضمن تسلیت آیت الله علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کرونایی که دراستان پشت سرگذاشتیم وحفظ سلامت شهروندان این مراسم از ساعت 10 روز دوشنبه 5 مهرماه مصادف با اربعین حسینی در میدان 17 شهریور آمل برگزار خواهد شد.

وی افزود: با تصمیم ستاد استانی ارتحال علامه حسن زاده آملی، محدودیت های تردد نیز از شب قبل از مراسم در خیابان های منتهی به میدان 17 شهریور به سمت خروجی شهر آمل در جاده هراز اعمال وتا پایان مراسم تشییع ادامه خواهد داشت.

استاندار مازندران اضافه کرد، با هماهنگی هایی که با مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران انجام شده، مراسم تشییع و همچنین اقامه نماز برپیکرعلامه حسن زاده آملی در میدان 17 شهریور آمل به صورت زنده از شبکه استانی و نیز همزمان از شبکه های سراسری پخش خواهد شد تا دوستداران و ارادتمندان آن عالم فرزانه از فیض عدم حضور درمراسم بی بهره نشوند.

حسین زادگان همچنین در خصوص اعلام عزای عمومی درمازندران درپی ارتحال علامه حسن زاده آملی نیزگفت، به احترام این عالم بزرگوار، یک هفته عزای عمومی در مازندران اعلام شد ودر بیشتر شهرهای استان به خصوص شهرستان آمل مراسم های یادبود و بزرگدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده خودرویی برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده خودرویی برگزار می شود