مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-26سياسي

رییس دیوان عدالت اداری: امروز در سنگر قضا و عدالت جویی در حال جهاد هستیم


امروز در سنگر قضا و عدالت جویی در حال جهاد هستیم و باید تفکر بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و باید توجه داشته باشیم که گذر زمان ما را دچار غفلت و فراموشی نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری در نشست با اعضای بسیج دیوان عدالت اداری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و درود به ارواح عظیم الشان کربلا به خصوص امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) گفت: در روزی سخن از یاد و خاطرات این شهدای عظیم الشان داریم که امروز هم شاهد تکرار این صحنه ها هستیم.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه باب جهاد همیشه باز است و امروزه و در شرایط فعلی قالب آن تغییر کرده است، گفت: روزی، جهاد، گرفتن اسلحه جلوی دشمن بود که به سرزمین ما حمله نکند، اما در حال حاضر دشمن در یک قالب دیگر و در عرصه های مختلف در مقابل اسلام و آزادی خواهان قد علم کرده است و باید جهاد کرد.

مظفری با اشاره به رشادت شهید نوجوان علی لندی گفت: این نوع از جانفشانی در نوع خود بی نظیر است که یک نوجوان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و این نمونه بارزی از یک جهاد است.

رییس دیوان عدالت اداری دوام و تداوم مسیر جهاد و شهادت را تفکر بسیجی دانست و افزود: تفکر بسیجی یعنی اخلاص و ایمان به مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عدالت اداری: امروز در سنگر قضا و عدالت جویی در حال جهاد هستیم

رییس دیوان عدالت اداری: امروز در سنگر قضا و عدالت جویی در حال جهاد هستیم