مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-26پزشكي

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط


وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط، از همه متولیان و تلاش گران این عرصه به ویژه همکاران بهداشت محیط در وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها قدردانی کرد.

- وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط، از همه متولیان و تلاش گران این عرصه به ویژه همکاران بهداشت محیط در وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، متن پیام وزیر بهداشت خطاب به روسا و سرپرستان دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی به شرح زیر است: فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط که مصادف با 26 سپتامبر میلادی و 4 مهر شمسی است را با قدردانی از همه متولیان و تلاش گران این عرصه به ویژه همکاران بهداشت محیط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها، گرامی می داریم.

ابتکار فدراسیون بین المللی بهداشت محیط در انتخاب شعار سال خود با عنوان اولویت دهی به بهداشت محیط برای داشتن جوامع سالم تر در بازیابی جهانی پس از کرونا ، فرصتی مغتنم فراروی کارگزاران نظام سلامت به ودیعه گذارده تا نقش و سهم بهداشت محیط در کنترل پاندمی کرونا و حفظ و ارتقای سلامت جامعه در دوران پسا کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روزجهانی بهداشت محیط