مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-26پزشكي

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به مطلبی در عصرایران


استاندارد های سازمان غذا و دارو که مبتنی بر استاندارد های جهانی است برای تمامی متخصصان حوزه دارو و واکسن فصل الخطاب محسوب می شود.

- استاندارد های سازمان غذا و دارو که مبتنی بر استاندارد های جهانی است برای تمامی متخصصان حوزه دارو و واکسن فصل الخطاب محسوب می شود.

در پی انتشار خبری با عنوان نقدی بر مجوز اضطراری واکسن فخرا و تولید و انجام فاز بالینی واکسن نورا در تاریخ 28 شهریورماه سال جاری درسایت تحلیلی خبری عصر ایران، موارد زیر جهت اطلاع افکار عمومی ایفاد می گردد: استاندارد های سازمان غذا و دارو که مبتنی بر استاندارد های جهانی است برای تمامی متخصصان حوزه دارو و واکسن فصل الخطاب محسوب می شود.

بر همین اساس واکسن نورا مراحل تحقیق و توسعه واکسن را که شامل مرحله تولید و ارزیابی آن در حیوان آزمایشگاهی کوچک وبزرگ است را با موفقیت طی نموده و مقاله این قسمت در یکی از معتبرترین ژورنال های ایمونولوژی تحت داوری است.

بر خلاف بعضی از پروژه های تولید واکسن که با مشارکت شرکت های خارجی همراه بوده و زیرساخت ها و یا بذر اولیه واکسن با کمک شرکت های خارجی (از جمله واکسن پاستور با همکاری کوبا) انجام می شده است، پروژه نورا کاملا در داخل کشور طراحی و اجرا و به این مرحله رسیده است و اگر چه که بحث هزینه های پروژه های تولید واکسن در کشور چندان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به مطلبی در عصرایران

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به مطلبی در عصرایران