مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-26اجتماعي

اگر دانش آموزی هنوز ثبت نام نکرده، در شاد احراز هویت نمی شود


رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: اطلاعات حدود 14 میلیون و 700 هزار دانش آموز ثبت نام شده، به «شاد» منتقل شده است اما اگر دانش آموزی به هر دلیلی هنوز ثبت نام نشده باشد در شاد احراز هویت نخواهد شد.

- رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: اطلاعات حدود 14 میلیون و 700 هزار دانش آموز ثبت نام شده، به شاد منتقل شده است اما اگر دانش آموزی به هر دلیلی هنوز ثبت نام نشده باشد در شاد احراز هویت نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقرزاده در خصوص مدرسه تلویزیونی ایران و شبکه شاد در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: پلتفرم آموزشی شاد ، به منظور اختصاصی کردن امکانات برای مدیران، معلمان و دانش آموزان، نیازمند دریافت اطلاعات از سامانه وزارت آموزش و پرورش است.

باقرزاده افزود: برای این کار ابتدا باید دانش آموزان، در مدرسه واقعی ثبت نام شوند، کلاس بندی صورت بگیرد و معلم هر کلاس و هر عنوان درسی، مشخص شود و این اطلاعات پس از ثبت در سیستم های یکپارچه از طریق کد، به پلتفرم شاد، منتقل شود.

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی گفت: هر کاربر در ابتدای ورود به شبکه شاد، احراز هویت می شود یعنی اطلاعات کاربر، با اطلاعاتی که قبلاً در سامانه وزارت آموزش و پرورش از سوی همکاران ما در سطح مدارس و مناطق ضبط شده، کنترل و در جایگاه مناسب در شبکه شاد قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دانش آموزی هنوز ثبت نام نکرده، در شاد احراز هویت نمی شود

اگر دانش آموزی هنوز ثبت نام نکرده، در شاد احراز هویت نمی شود