مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-26سياسي

ارتجاع بستر به وقوع پیوستن واقعه کربلا بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ارتجاع بستر به وقوع پیوستن واقعه کربلا را به وجود آورد و انحراف می تواند نتایج جبران ناپذیری را برای جامعه رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام علی معبودی در همایش روحانیون رزمنده استان قزوین اظهار کرد: تجربه ما پس از انقلاب اسلامی نشان می دهد دشمن با تمام توان دشمنی خود را در قبال ما ادامه می دهد، روزی با ایجاد جدایی طلبی در مرزهای کشور، روزی ترور شهروندان و یک روز به پا کردن جنگ تحمیلی و تحمیل تحریم های ناجوانمردانه که تا همین لحظه هم ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: یک دوره ای هم برخی ها می گفتند دوره دشمنی ها تمام شده و موشک ها را باید جمع کرد و مذاکره و گفتگو راه حل پیش رو است و دوران ابزار آلات جنگی به سر رسیده و ما دشمنی نداریم در حالی که دشمن در کمین نشسته تا ریشه ملت ایران را بخشکاند و اگر ملت و خواص جامعه غفلت کنند در اینجا ارتجاع رخ می دهد.

معبودی ابراز کرد: معنویت پناه جامعه ما است و اگر به این موضوع دقت نکنیم ممکن است این موضوع آسیب ببیند، اگر انسان دست از دست پیامبر و امام زمانش بکشد و وقتی ملتی دست از ولایت بردارد و به دیگری بدهد حادثه کربلا رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتجاع بستر به وقوع پیوستن واقعه کربلا بود

ارتجاع بستر به وقوع پیوستن واقعه کربلا بود