مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-26اقتصادي

تشکیل 200 پرونده تخلف در حمل و نقل برون شهری


از ابتدای امسال تاکنون 14 هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته که در بخش برون شهری مسافر 200 و در بخش درون شهری 152 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، پرویز فرجی درباره وضعیت نظارت های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل طی مرداد ماه سال جاری، گفت: طبق آمار ارائه شده طی این بازه زمانی، 2457 واحد در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر در سراسر کشور از سوی بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها مورد بازرسی قرار گرفته اند.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت با بیان اینکه بازرسی ها در این مدت منجر به تشکیل 56 فقره پرونده تخلف در این دو بخش شده است، افزود: در کمترین زمان ممکن به این پرونده ها رسیدگی و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد شد.

از این تعداد 32 فقره پرونده در بخش برون شهری و 24 فقره پرونده در بخش درون شهری بوده است.

فرجی ارزش تخلفات کشف شده مربوط به شرکتها و موسسات حمل و نقل درون و برون شهری (کالا و مسافر) طی مقطع زمانی یاد شده را بیش از 19 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هر گونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها و خدمات تخلف بوده و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 200 پرونده تخلف در حمل و نقل برون شهری

تشکیل 200 پرونده تخلف در حمل و نقل برون شهری