مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-26اجتماعي

آسمان تهران و البرز غبارآلود شد


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به خیزش گردوغبار در استان تهران و بخش هایی از استان البرز، از تداوم این شرایط تا بعدازظهر امروز (4 مهر) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان ضمن بیان اینکه افزایش فشار هوا روی سواحل دریای خزر باعث افزایش شیو فشار روی منطقه شده است، اظهار کرد: این شرایط جوی باعث ایجاد بارندگی در سواحل دریای خزر و وزش باد شدید در شهر تهران و استان البرز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرعت وزش باد در شهر تهران حدود 40 کیلومتر بر ساعت و جهت آن غربی و شمال غربی گزارش شده است، گفت: براثر خیزش گردوغبار در شهر تهران دید افقی تا 2500 متر کاهش یافته و آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون در هوای پایتخت افزایش پیدا کرده است.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، غالب پدیده گردوغبار، جنوب استان تهران و بخش هایی از استان البرز را در برگرفته است.

انتظار داریم این شرایط تا بعدازظهر امروز (4 مهر) تداوم داشته باشد و در صورت وزش باد بهبود یابد.

ضیاییان همچنین با بیان اینکه امروز (4 مهر) در غرب ایلام، جنوب و غرب خوزستان، جنوب سمنان، شمال و شرق خراسان رضوی شرایط جوی مشابهی برقرار است، گفت: این شرایط فردا ( 5 مهر) برای شرق خراسان رضوی، نوار شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان تهران و البرز غبارآلود شد

آسمان تهران و البرز غبارآلود شد