مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-26ورزشي

دختران هندبالیست قم روی سکوی چهارم آسیا ایستادند


دختران هندبالیست استان قم همراه با تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران به مقام چهارم پیکارهای 2021 قهرمانی زنان آسیا دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، از دهه 1390 که تیم هندبال هدف پویان جوان قم در مسابقات لیگ های باشگاهی کشور می درخشید، استعداد دختران هندبالیست قم به سطح اول هندبال کشور نمایان شد و اکنون سه تن از بهترین های این رشته عضو ثابت تیم ملی ایران هستند.

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال ایران است و الناز قاسمی و نوریه عباسی نیز چهره های شاخص تیم ملی در امر گلزنی محسوب می شوند، سه دختران هندبالیست شایسته ای که در ادامه روند پیشرفت های خود به همراه تیم ملی به مقام چهارم پیکارهای 2021 قهرمانی آسیا دست یافتند.

در پایان رقابت های این دوره هندبال قهرمانی زنان قاره کهن که با حضور 11 تیم به میزبانی کشور اردن به انجام رسید، مهمتر از رتبه چهارمی آسیا، موفقیت ارزنده ای است که دختران هندبالیست قم در کسب مجوز صعود به پیکارهای هندبال قهرمانی زنان جهان کسب کردند.

در روز پایانی هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا تیم های ملی کره جنوبی و ژاپن دیدار نهایی را برگزار کردند که در پایان کره ای ها با نتیجه 34 بر 28 حریف قدرتمند خود را مغلوب کرده و بر سکوی نخست هندبال قاره کهن جای گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران هندبالیست قم روی سکوی چهارم آسیا ایستادند

دختران هندبالیست قم روی سکوی چهارم آسیا ایستادند