مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-26پزشكي

واردات 10 میلیون دوز واکسن جانسون اند جانسون


دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید ـ 19 گفت: واکسن وارد شده توسط هلال احمر برای کودکان به صورت تک دزی مورد استفاده قرار می گیرد؛ در کشورهای چین و امارات نیز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، پیام طبرسی دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید 19، درباره واکسن تک دزی سینوفارم که امروز به وسیله هلال احمر وارد و به وزارت بهداشت تحویل داده شد، گفت: این واکسن چون ویژه کودکان و نوجوانان است به صورت تک دزی مورد استفاده قرار می گیرد؛ در کشورهای چین و امارات نیز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته و مورد تایید است.

وی در پاسخ به این پرسش که واکسن مورد قبول و سالم در دنیا برای کودکان کدام است، افزود: واکسن جانسون و جانسون واکسنی تک دز است که احتمالاً تا مدتی دیگر 10 میلیون دز از آن وارد ایران خواهد شد و تنها تزریق یک دز برای مقابله با کرونا کافی است.

دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید ـ 19 درباره مجوزی که چین در استفاده واکسن سینوفارم تک دز برای کودکان صادر کرده است، گفت: چین این مجوز را ارائه کرده که واکسن تک دز سینوفارم وارد کشور شده است؛ لذا اگر مجوز آن را صادر نکرده بود، آن را وارد نمی کردیم.

طبرسی در پایان گفت: واکسن سینوفارمی که اکنون وارد کشور شده مناسب سنین 6 تا 17 سال است و به کودکان سینوفارم تک دز تز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 10 میلیون دوز واکسن جانسون اند جانسون

واردات 10 میلیون دوز واکسن جانسون اند جانسون