مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:102021-09-26سياسي

سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر


همزمان با دهه پایانی ماه صفر، پوشش گسترده برنامه های حرم مطهر رضوی در رسانه های گروهی آغاز خواهد شد تا تمام مردم ایران خود را در این صحن و سرا حاضر ببینند و از راه دور زائر این بارگاه ملکوتی باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با دهه پایانی ماه صفر، پوشش گسترده برنامه های حرم مطهر رضوی در رسانه های گروهی آغاز خواهد شد تا تمام مردم ایران خود را در این صحن و سرا حاضر ببینند و از راه دور زائر این بارگاه ملکوتی باشند.

آستان قدس رضوی تدارک ویژه ای برای پوشش رسانه ای مراسم دهه آخر صفر دیده و شرایطی را فراهم کرده است که عاشقان و دلدادگان حضرت رضا(ع) که امسال به دلیل شرایط کرونایی، توفیق زیارت از نزدیک این بارگاه نورانی را ندارند، از راه دور زائر آقا باشند و از برنامه های ایام عزاداری این دهه بهره ببرند.

پخش بیش از 270 برنامه حرم مطهر رضوی در شبکه های تلویزیونی و رادیویی مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از تدارک بیش از 270 برنامه در دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری صداوسیما، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و همچنین شبکه های مستقل بین المللی در بیش از 30 شبکه داخلی و خارجی پخش می شود.

همچنین اکثر برنامه های این ایام از ششم مهر ماه آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر

سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر